czwartek, 3 października 2013

Dary jesieni

                Słońce sprawiło, że  wybrałam się do lasu na spacer, a co widziałam i Wam pokażę. Ponieważ pora była jeszcze wczesna, mgły unosiły się nad łąkami (cudowne zjawisko)
a wśród traw mnóstwo pajęczyn, które mnie zachwyciły
W lesie, żeby nie było, że nie ma grzybków, powitał mnie  przecudny czerwony muchomorek
Inne grzybki też udało mi się znaleźć
A to według mnie najsmaczniejsze grzybki, które uwielbiam usmażone posypane tylko solą i pieprzem, palce lizać - kanie 

W lesie było cudnie, odpoczęłam i te wspaniałe widoki ukoiły moje oczy i uspokoiły umysł
 


 Na koniec mojej wędrówki, piękne sarny, które udało mi się jeszcze uchwycić w ostatniej chwili.
Spacer uważam w pełni za udany. Mam nadzieję, że i Wy zaglądający tutaj poczuliście urok naszej polskiej jesieni? :)

10 komentarzy:

  1. Milusińsko, ale grzybów to nie pozostawiłaś ? rozumiem fotka i myk do kosza pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. To chyba niemożliwe, zawsze wydawało mi się, że mazurskie lasy, to raj dla grzybiarzy!

      Usuń
  3. Jak to miło pospacerować po lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pajeczyna..super i zainspirowalas mnie to bedzie kolejne szyciowe cos tym razem na Halloween.Grzyby cudne.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alu, że jesteś i cieszę się, że znalazłaś inspiracje. Z niecierpliwością czekam na efekty :) Podziwiam Twoje prace

      Usuń
  5. U Ciebie też ślicznie. Nasze grzybki już w słoikach.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a grzybkami będziemy się delektować zimą :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że zaglądacie do mojego ogrodu, jeśli Wam się podoba, zapraszam ponownie. Za każdy pozostawiony komentarz dziękuję bardzo.