środa, 30 października 2013

Jagniątków i zamek Chojnik

             Cudowna pogoda, wprost wymarzona na wycieczkę w góry. Ubiegły weekend spędziłam u koleżanki z liceum w  HOTELIKU POD DĘBEM. Zawsze mi mało takich pięknych widoków, kolorów liści ich szelestu pod nogami.

 
 






Za drzewami skrywa się zamek 

































Piękne płaskorzeźby na  zewnątrz















i wewnątrz

 Na dziedzińcu można przysiąść na ławeczce i wysłuchać historii zamku


A wdrapując się na wieżę podziwiać okolice

 I z górki z powrotem do pensjonatu
 

 Ostatni rzut oka na zamek na skale

Mam nadzieję, że nie zanudziłam zdjęciami, ale nie mogłam się oprzeć
Takie widoki bardzo poprawiają mi nastrój i  mogę oglądać je bez końca.

12 komentarzy:

  1. You made a wonderful trip ! Beautiful photos of the wood and the castle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, yes, the day was sunny and I rested in this yellow wood

      Usuń
  2. Byłam tam , byłam!!! Ale fajne są takie wycieczki
    Człowiek doładowuje się..przede mną wkrótce, tuż tuż wyjazd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moim ogródku i zapraszam na dłużej. Jeśli tam byłaś, to wiesz, że to miejsce potrafi oczarować. Życzę Ci udanej wycieczki :)

      Usuń
    2. Dziękuję..oj czarują i doładowują nas pozytywnie nas takie miejsca
      wszystkiego dobrego!!!

      Usuń
  3. Piękną wycieczkę miałaś zaiste i dobrze, że sobie odpoczęłaś. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam jeszcze nie byłam- ale będę. Wspaniałe widoki a jaką miałaś cudna pogodę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namawiam na wycieczkę w góry, widoki cudne, wrażenia niezapomniane i od razu lepiej się czujesz.

      Usuń
  5. Chętnie bym się tam wybrała! Wspaniałe zdjęcia! Takich nigdy za wiele... :) Bardzo lubię takie "klimaty"...
    Zapraszam do siebie po opis wykonania kaptura. Uzupełniłam ostatniego posta linkiem do strony źródłowej i schematem. :) Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, dziękuję bardzo, już zaglądam po kapturek. Dla mnie takich widoczków też nigdy dosyć!

      Usuń

Bardzo mi miło, że zaglądacie do mojego ogrodu, jeśli Wam się podoba, zapraszam ponownie. Za każdy pozostawiony komentarz dziękuję bardzo.