środa, 11 czerwca 2014

Czerwcowe krzewy


Dzisiaj będą krzewy, które właśnie pięknie kwitną w ogrodzie.
Na początek krzew bzu chińskiego, który w ciągu zaledwie kilku lat z patyczka rozrósł się w potężny, zajmujący średnicę około 5 metrów krzew. Obsypany kwiatami, których zapach roznosi się w ciepłe dni po całym ogrodzie.
 Jaśmin o jasnych liściach i jego niepozornie wyglądające białe kwiatki o oszałamiającym zapachu.
Krzewuszki, pierwsza o jasnoróżowych kwiatkach,  
 
i druga o czerwonych kwiatkach, ta kwitnie długo

Kupiłam tę jeżynę jako bezkolcową i o dużych owocach, niestety mój egzemplarz jakoś się wyrodził, tylko pięknie kwitnie, natomiast kłuje i owoce ma mizerne
I pęcherznica o purpurowych liściach i lekko różowych kwiatach

6 komentarzy:

  1. Piękny ten chiński lilak, a jaśminowiec i u mnie pachnie obłędnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są piękne a te zapachy nie do opisania, szkoda, że nie można ich zatrzymać

      Usuń
  2. Fakt pachnąco i kolorowo jest w ogrodach , po prostu pięknie , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że te upały powodują zbyt szybkie przekwitanie. I znów trzeba bedzie czekać cały rok....

      Usuń
  3. Piękne. Zwłaszcza bzy. U nas wszystkie pomarzły: taka wiosna bez bzu...dziwna jakaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez akurat osłoniety, dlatego nie zmarzł, natomiast jaśminy tylko dołem kwitną, niestety górą też pomarzły

      Usuń

Bardzo mi miło, że zaglądacie do mojego ogrodu, jeśli Wam się podoba, zapraszam ponownie. Za każdy pozostawiony komentarz dziękuję bardzo.