środa, 20 listopada 2013

Moje placuszki dyniowo-ziemniaczane

                      Spożytkowałam dzisiaj ostatnią dynię. Zrobiłam placki, które wszyscy bardzo lubimy. Podzielę się z Wami moim przepisem na nie.

Składniki:
0,5 kg dyni
0,5 kg ziemniaków
4 średnie cebule
3-4 jajka
5 -6 łyżek mąki pszennej
sól, pieprz i inne przyprawy do smaku

Wykonanie:
Dynię zetrzeć na grubych oczkach, posolić i zostawić na jakiś czas do osączenia. Ziemniaki i cebulę zetrzeć na drobnych oczkach. Dodać jajka, mąkę, odsączoną dynię, przyprawy. Wszystko wymieszać i nakładając dużą łyżką na rozgrzany tłuszcz smażyć na złocisty kolor. Można podawać na ostro lub słodko, jak kto woli. Smacznego


4 komentarze:

  1. Połączenie dyni z ziemniakami jest świetne. Zjadłabym ze dwa takie placuszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj już nie da rady, zniknęły w tempie błyskawicznym :)

      Usuń
  2. W rzeczy samej, były bardzo pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam z dynia jeszcze nie robiłam ale ślinka mi leci ach i do tego śmietana mniam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zaglądacie do mojego ogrodu, jeśli Wam się podoba, zapraszam ponownie. Za każdy pozostawiony komentarz dziękuję bardzo.