czwartek, 8 sierpnia 2013

Egiptu odsłona kolejna...

   Już tydzień jestem w domu a nadal nie mogę się ogarnąć. To z pewnością  wpływ temperatur, które rozleniwiają i wymuszają na człowieku, takie nic nierobienie. A skoro mam wciąż wakacje, to pokażę kilka fotek z Egiptu.  Dzisiaj zdjęcia robione ze statku podczas naszej wycieczki, piękne widoczki, obserwowanie świata podwodnego, snorkowanie...





 


 

 





i na koniec zdjęcie z naszego hotelu
 
 Było naprawdę cudownie, ja chcę częściej i więcej!!!

4 komentarze:

  1. Oj pokąpałoby się w tym pięknym morzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy temperatury ichnie mogą się równać z naszymi? Jak tak dalej pójdzie to Egipcjanie będą do nas przyjeżdżać na wczasy, żeby zaznać PRAWDZIWYCH upałów.
    Zazdroszczę wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nasze upały już się skończyły i raczej nie zarobimy na nich, chociaż kto wie, może nasza zmienna pogoda by komuś odpowiadała (dzisiaj u nas zaledwie 17 stopni, a wczoraj było 37).
      Cieszę się, że miałam okazję spędzić tam trochę czasu.

      Usuń

Bardzo mi miło, że zaglądacie do mojego ogrodu, jeśli Wam się podoba, zapraszam ponownie. Za każdy pozostawiony komentarz dziękuję bardzo.