środa, 10 lipca 2013

Cudowne leniwe lato

Nareszcie możemy cieszyć się pełnią lata i moje kociaki doskonale wiedzą jak to robić.



Donia z maluszkiem


Biorę z nich przykład i z przyjemnością leniwie spoglądam na niebo i podziwiam przepływające obłoki


Po czym w cieniu olbrzymiej wierzby huśtam się jak małe dziecko i  czerpię z tego mnóstwo radości...





No i oczywiście oglądam setny już chyba raz pięknie kwitnące funkie



















... a wieczorkiem zachwycam się cudnymi kolorami zachodzącego słońca, oświetlającego ogród, siedząc sobie na tarasie
 (na szczęście komary tutaj nie dolatują)

8 komentarzy:

  1. Oj cudowne te lato , w promykach widzę nie tylko śliczne hosty ale i jeszcze jakieś kwitnące :)))
    Urokliwe foteczki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak w tle inne moje cudowności, różyczka, tawuły no i ... walerianki (te są wszędzie).

      Usuń
  2. bajkowe lato w zaczarowanym ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do odpoczynku w tym zaczarowanym ogrodzie

      Usuń
  3. Chciałabym dziś tak jak Donia i jej potomek przybrać pozycję horyzontalną pojadając od czasu do czasu. Moja kotka aktualnie leżakuje w szufladzie na skarpety mojego męża, a że gruba jest to pewnie w szufladzie zaraz trzaśnie prowadnica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może powiększy się rodzinka, szuflada całkiem dobre miejsce :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że zaglądacie do mojego ogrodu, jeśli Wam się podoba, zapraszam ponownie. Za każdy pozostawiony komentarz dziękuję bardzo.