piątek, 6 czerwca 2014

Jak samodzielnie zrobić zpagetti

Ponieważ lubię tworzyć rzeczy typu "ze starego coś nowego", od dawna nosiłam się z zamiarem poznania techniki pozyskiwania "włóczki" ze starych podkoszulków i wydziergania czegoś. Dzisiaj pokażę krok po kroku jak taką włóczkę można samemu wykonać.
Potrzebujemy stary podkoszulek bawełniany













Odcinamy górną część a resztę tniemy na paski o szerokości około 1-2 cm. Jeśli chcemy uzyskać jeden długi kawłek włóczki,  nie docinamy z jednej strony do końca. U mnie było to około 4-5 cm.









Teraz będziemy rozcinać tak jak narysowałam czerwone linie.










 Kiedy wykonamy wszystkie te czynności otrzymamy zpagetti.   











Teraz wystarczy zwinąć w kłębek naciągając naszą nitkę, aby włóczka się zrolowała. 
I gotowe.  Można brać się do pracy. A co można z takiej włóczki samodzielnie przygotowanej wykonać pokażę w kolejnym poście.





Miłej pracy i zabawy życzę przy produkcji zpagetti.     
 

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Popieram cięcie i przerabianie t-shirtów!!!!

    A żeby dodać t-shirtom trochę koloru zapraszam do sklepu www.bobbiny.pl po włoczki z recyklingu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że się podoba a do sklepu na pewno zajrzę :)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł na koszulki nawet troszkę podniszczone ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zaglądacie do mojego ogrodu, jeśli Wam się podoba, zapraszam ponownie. Za każdy pozostawiony komentarz dziękuję bardzo.