poniedziałek, 2 czerwca 2014

Dziecięce trampki na szydełku

Podjęłam wyzwanie i zrobiłam na szydełku moje pierwsze niemowlęce trampeczki dla wnusia. Oto efekt kilkugodzinnej pracy.




































Może moje trampeczki nie są idealne, ale nie jestem biegła w szydełkowaniu, no cóż wiele pracy mnie jeszcze czeka.


 Wzór pochodzi z kupionej ostatnio (nowej dla mnie) gazetki "Mollie potrafi". Bardzo mi się podoba, gdyż wszystko jest dokładnie opisane i pokazane.

Gniewko zadowolony, najfajniejsze okazały się sznurówki, które można wyciągnąć i pociumkać. No i oto przecież chodzi. Liczy się uśmiech dziecka.

11 komentarzy:

  1. Śliczne buciczki! Nie wiem jak Ty t robisz mamo, ale są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a robisz tak: szydełko w rączkę, gazetka przed sobą i do dzieła :)

      Usuń
  2. Fakt, buciki świetne!!! Już widzę to ciumkanie sznurówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, super to udał Ci się upominek dla wnusia - są odjazdowe [ szkoda ,że nie pobiega ] ha ha , ale zawsze możesz zrobić większe , czego nie robi się dla wnuków ,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i pobiega jak się wezmę i w ramach wprawki kolejne wydziergam :)

      Usuń
  4. Przepiękne trampeczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutkie są te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może też byś takie chciała na chłodne wieczory i ranki? :)

      Usuń
  6. 25 year-old Legal Assistant Thomasina Cater, hailing from Chatsworth enjoys watching movies like Vehicle 19 and Swimming. Took a trip to Chhatrapati Shivaji Terminus (formerly Victoria Terminus) and drives a Grand Prix. Strona WWW

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że zaglądacie do mojego ogrodu, jeśli Wam się podoba, zapraszam ponownie. Za każdy pozostawiony komentarz dziękuję bardzo.