niedziela, 5 maja 2013

Niedzielny spokój

                  W końcu przestało padać i nawet chwilami pokazuje się słońce w związku z czym można założyć kaloszki i do pracy, a jest po zimie co robić,  i nowe pomysły się rodzą... tylko doba za krótka, gdyby tak o kilka godzin ją wydłużyć, to byłoby coś. Ale co tam, najważniejsze, że mogę się znowu cieszyć swoim ogrodem, to mój świat, wspaniała odskocznia od codzienności i nieważne, że dla niektórych to jakaś zarośnięta łąka, ja się tu czuję wspaniale. Dzisiaj kilka zdjęć ogrodu.
   Oto  miejsce, które jest moim wyzwaniem nr 1 na ten rok. Kolejne pokażę innym razem.


Tak  wygląda fragment  ogrodu od strony domu. Jeszcze niezbyt zielony, ale już wkrótce...


A to moje ulubione wiosenne pierwiosnki w przepięknym żywym czerwonym kolorze.



Kolejna rabatka z fioletowymi pierwiosnkami, które pięknie wyglądają na zielonym tle iglaków i nie tylko...



Wspaniałe kwiaty magnolii, która kwitnie dopiero od kilku lat. Może ktoś wie czy to jest magnolia gwiaździsta?



I moja prośba, czy ktoś zna tę roślinkę?  Pięknie pachnie, jej pędy płożą się i zwisają, można ją spotkać w kolorze białym, lekko fioletowym, różowym.
Mam w ogrodzie kilka innych roślin, których niestety z nazwy nie znam, będę je umieszczać w kolejnych postach. Jeśli ktoś odwiedzający moją stronkę zechce pomóc mi w ich rozszyfrowaniu, będę bardzo wdzięczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zaglądacie do mojego ogrodu, jeśli Wam się podoba, zapraszam ponownie. Za każdy pozostawiony komentarz dziękuję bardzo.