wtorek, 21 maja 2013

Różne odcienie niebieskiego

            Jakoś udało mi się przeżyć przyjęcie ślubne syna, ale to jednak nie to samo co chrzciny czy komunia, oj nie. Myślę, że następnym razem wolę mimo wszystko organizować coś w lokalu.
       Ale dość o tym i czas wreszcie wrócić do swoich ulubionych zajęć. Dzisiaj pobiegałam po ogródku w poszukiwaniu kwiatków pasujących kolorystycznie do sweterków, które zrobiłam zimą.  Przedstawiam zdjęcia moich dziergadełek oraz  pięknych kwiatuszków
Sweterek z włóczki Baszka z dodatkiem wełny, cieniutki, ale bardzo cieplutki. Wykonany wzorem fali na drutach, bardzo fajnie się go robiło.
Ten wykonany z akrylu, całkiem przyjemny, a robiony na okrągło szydełkiem. 
A teraz pora na kwiatuszki, 
SZAFIRKI                   


                                                                             DĄBRÓWKA



NIEZAPOMINAJKI


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że zaglądacie do mojego ogrodu, jeśli Wam się podoba, zapraszam ponownie. Za każdy pozostawiony komentarz dziękuję bardzo.