poniedziałek, 3 czerwca 2013

Borowiki ceglastopore już są!

         Niedowiary, ale już zaczynają się grzyby. Dzisiaj pomimo deszczu  zaraz po pracy odpowiednio przygotowana (nożyk i wiaderko, a co?) wybrałam się do lasu, gdyż kilka dni wcześniej Sąsiad-grzybiarz oznajmił, że już są kozaczki i ceglastopore. No i faktycznie znalazłam małe co nieco, sami zobaczcie-niewiele ich było, ( pogoda mnie przegoniła, lubię chodzić po lesie, ale w bardziej sprzyjających warunkach, poczekam na lepsze)








A poniżej przerobione grzybki znalazły swoje miejsce w racuszkach drożdżowych

.Wracając z lasu ujrzałam piękny widok na moim rozlewisku, próbowałam go uchwycić, ale marny ze mnie fotograf i dźwięki spłoszyły ptaki. Muszę je przypilnować i spróbować jeszcze raz. Były tam cztery kaczorki.



2 komentarze:

  1. Tak tak. Ja też widziałam już grzyba. W ostatnią niedziele widziałam też kąpiących sie w lesie golasów. Nawet kaczory były zdziwione bo woda jeszcze zimna że ho ho!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to wiesz jakimi ścieżkami sobie spacerować!

      Usuń

Bardzo mi miło, że zaglądacie do mojego ogrodu, jeśli Wam się podoba, zapraszam ponownie. Za każdy pozostawiony komentarz dziękuję bardzo.