wtorek, 11 czerwca 2013

Zielone jest piękne

                     Udało mi się porobić zdjęcia funki, zanim zniszczył je niedzielny grad. Mamy w ogrodzie bardzo wiele odmian, gdyż kilka lat temu moja siostra Jola zakochała się w nich i z każdej wyprawy do sklepu ogrodniczego czy Ogrodu  Botanicznego we Wrocławiu, wracała z nową hostą, której jeszcze nie było w naszym ogródku. W tej chwili nie jestem nawet w stanie powiedzieć ile ich jest, ale może właśnie dzięki blogowi i zamieszczanym tu zdjęciom zapanuje jako taki ład. Zanim jednak pokażę funkie, ponieważ wyszedł mi zielony w tytule, pochwalę się torebką uszytą jakiś czas temu. Ponieważ w kalendarzu już była wiosna, a za oknami wciąż biało, próbowałam ją w jakiś sposób zwabić szyjąc taką oto wesołą torebkę.




















A teraz funkie, nie tylko o zielonych liściach










Wydaje mi się, że nic się nie powtórzyło (?),piękną żółtą zamieściłam we wcześniejszym poście TUTAJ.   Patrzę na te zdjęcia i dochodzę do wniosku, że to chyba nie wszystkie okazy.

4 komentarze:

  1. Witaj = piękne zdjęcia. Ładny ten Twój ogród. Pozdrawiam z Dobrych Czasów bardzo serdecznie.Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się, że Ci się podoba, zapraszam częściej, Gosia

      Usuń
  2. It's a lovely bag ! Nice pictures of the garden ! I love the flowers !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much, I'm pleased to have you in my garden. I love the flowers too :) Sewing is my new passion, I am often on your blog, you have fine ideas :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że zaglądacie do mojego ogrodu, jeśli Wam się podoba, zapraszam ponownie. Za każdy pozostawiony komentarz dziękuję bardzo.